Verwen uzelf en uw klant

Uw website heeft (samen met Admin) veel mogelijkheden. Onder andere om uw dagelijkse werkzaamheden wat makkelijker te maken. 

Het is dan ook niet verwonderlijk dat 80% van de gebruikers de 'ontvangen berichten' direct doormailt naar derden. Met name geldt dat voor het ontvangen schadeformulier. ( U vindt in Admin onderaan ieder ontvangen formulier een button 'doormailen)

Verwen uw klant met vooraf ingevulde formulieren 
Verwonderlijk is wel, dat slechts 12% gebruik maakt van 'vooraf invullen'. Een prachtige mogelijkheid die erg gericht is op serviceverlening. Bijvoorbeeld wanneer u een 'totaal-relatie' extra 'in de watten wilt leggen'. (en u bespaart gelijk stevig aan porti) Hoe doet u dat:

  • Inloggen in Admin
  • Kies voor 'formulieren'
  • Kies het juiste formulier
  • Vul dat in met de u bekende gegevens
  • Klik onderaan op 'formulier mailen' (daarna ontvangt uw relatie het al vooraf ingevulde formulier kant en klaar in zijn emailbox)
  • (wel eerst even bij 'instellingen/overig', eenmalig onder 'standaardtekst voor het mailen van formulieren', de te gebruiken verzendtekst invoeren)

Verwen uzelf en gebruik de button 'extranetten'
Echt opmerkelijk is, dat slechts 2% de mogelijkheid gebruikt in Admin uw eigen database aan te leggen van extranetten, waar u graag zaken mee doet. Laten we eerlijk zijn, vrijwel iedere verzekeraar werkt met het digitaal paspoort. Maar dat is wel verbonden aan die ene computer. Inloggen vanaf een andere computer wordt dan wel wat lastig zonder codes. 
Wilt u deze mogelijkheid alsnog gebruiken? Voer dan de gegevens in bij 'instellingen / extranetten'. En daarna hoeft u links bovenaan bij 'extranetten' alleen maar de regel aan te klikken en u bent direct verbonden met het gekozen extranet.

Verwen uw medewerkers en geef ze een eigen inlogcode
Slechts 4% van de respondenten geeft aan iedere medewerker een eigen inlogcode te hebben gegeven. Met een eigen inlogcode per 'algemeen medewerker' voorkomt u dat medewerkers per ongeluk schermen in uw website gaan wijzigen. Dat is immers voorbehouden aan de 'systeembeheerder'?
Bovendien voorkomt u dat er misverstanden gaan ontstaan over de vraag wie een bepaald binnengekomen bericht heeft verwijderd. Want dat wordt feilloos in de 'prullenbak' geregistreerd. Zie overigens ook onder 'kostenbesparing'. 
Wilt u een medewerker alsnog een eigen inlogcode geven? Klik dan in Admin op 'instellingen / wachtwoordbeheer'

Verwen uw medewerkers en stuur ontvangen berichten automatisch door
U kunt instellen dat 'schadeformulieren' direct bij de schadeafdeling terecht gaan komen. Hypotheekoffertes rechtstreeks naar de hypotheekafdeling. Etc. U stelt dat in via 'instellingen / e-mailnotificaties'

Klik dit bericht weg en bekijk daarna de andere onderdelen van deze nieuwsbrief 


Bovenstaand nieuwsbericht is gepubliceerd op 14-10-2009. Dit bericht is met veel zorg en aandacht samengesteld. Desondanks kunnen wij niet volledig instaan voor de correctheid, volledigheid of actualiteit van de informatie.
Maak een afspraak met ons om de meest recente informatie te ontvangen.


Meer Keuzes
Iets wijzigen?
Hypotheek oversluiten. Wat levert dat op?
meer informatie
Hypotheekrente al vanaf: (Bekijk hier alle rentes)
meer informatie